| يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل | |
|
|
|
كاتب الموضوع | رسالة |
---|
joory ::.كريزى مشارك.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 111 نقاط : 140 التقييم : 1 تاريخ التسجيل : 10/09/2009 العمل/الترفيه : منتدي شباب كريزى المزاج : رايقه على الاخر
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الإثنين أكتوبر 12, 2009 9:06 pm | |
| الحلقة 26
طبعا نور كانت سالت سوال لاحمد ومعرفناش اجابته الحلقه الي فاتت
احمد : عارفة السؤال دا يا نور
نور : مالو
احمد : كنت لسة بسالو لنفسي من حوالي نص ساعة تقريبا
نور: و يا ترى وصلت لايه (( قلبها هيقف))
احمد: عايز اقولك علي حاجه
نورا : تفضل
احمد: اقلك اشي بسيط ......... بنفع القمر يطلع بدون ما يكون في ليل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نور : لا طبعا
احمد : بنفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق (( يا حونين))
نور : برضو لأ
احمد : انتي يا نور بالنسبة الي ... قمر بينور كحل اليل ... شمس بتلسعني في الشتا .... مش بس كدة
نور : همممممم وايـــــــــه كمان
احمد : يعني بحس انك قريبة مني جدا وعيب كدة
نور: انا اسفه ((وشها احمر))
احمد: هههههه انا كنت بهزر انت فعلا قريبه مني
نور : دا كل الي كنت عايز تقوله ؟
احمد:لا يانور ..... ما تستبقيش الاحداث ... كل اشي بوقتو .... اتقلي علي الرز
نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يا احمد ... مع اني متوقعتش تقولو
احمد : لييية يعني هههههههههههه حد جلك عليا دكر بط
نور: هههههههههههههههههههه لا مش قصدي
احمد: المهم يا نور احنا بكرة مسافرين الصبح ..... ولازم نشوف ريم و نجيبها معانا
نور : اها طبعا يالله
احمد: طيب والعصيرر
نور : خليها للمرة الجاية ههههههههههههههه عشان نلحق الساعة 11
احمد : زي مبتحبي يا قمر .... وضرب الكوبيتين مرة وحدة وراح وراها
في نفس الوقت نهى قاعدة بتجرب تتصل باحمد .......بس قاعدة بتتصل على رقم نور مفكرتو احمد ... ( لأنو ريم جربت اخر رقم هو رقم نور )
وفجأة
التلفيون يرن
نور: ايوووة مين ؟
نهى : انا نهى الممرضة في المستشفى اللي صاحبتك ريم فيها
نور : اها انا تحت في الريسبشن وطالعة على طول
نهى : انتي مين يختي ؟؟ مش دا رقم موبايل احمد
نور : لا تلفيوني ... ثواني وطالعين انا واحمد
نهى : اوكي سلام
اول ما طلعت من الاسانسير لقيت نهى بتستناها هتموت طبعا و تشوف مين نور ههههههههههههههههههه والمفاجأة الكبرى
نهى : انتي نور ؟
احمد : اه يا ستي تعرفيه من قبل كدة ؟
نور: انتي بتعرفيني ؟
نهى : لا سمعت عنك
احمد: صرتي اشهر من نانسي عجرم .... افرحي يا بت
نور : ههههههههههههه بس يا احمد استنى نشوف سمعت عني ايه ؟
نهى : لا عادي كل صحابك بحبوكي حتى احمد ساب ريم واجالك
نور اتطلعت على احمد تطليعة حلوة كتيييير ... اشرحلكو ازاي؟
"يلا مش مهم"
نور: لا هوة مسبهاش هوة كان جاي عشان انا مفضلش لوحدي (( مين البت دي ))
نهى : اها ربنا يخليكو لبعض
نور : يارب (( شكلي هخبطك بحاجه ))
احمد: هههههههههههههههه اية النظام هترغوا كتيير
نهي : لا اتفضلوا ريم جوة
احمد : انا بدي اشرب شاي مثلج بس لو سمحتي حطيلي عليه حليب وسكر بره
نهى : ههههههههه دي مستشفى مش كافتيريا
احمد : يا خرابي ... انتي بتحرجيني يا نهى علطول كدة لسا فيكي العادة دي
نهى :اها ........ خلي نورتعملك
احمد: اهاههههههههههههه بقي كدة .... طيب بطلنا لا شاي ولا حليب
نور: في ايه يا احمد
احمد : معرفش والله يا نور ... عادي .. خلينا نطل علي ريم
نور : اوك
دخل احمد ونور الغرفة عند ريم لقوها قاعدة
نور: الف سلامة عليكي يا حبيبتي
ريم: الله يسلمك يا نور
احمد: هتروحي انهاردة ان شاء الله
ريم : اها هحاول انهاردة عشان بكرة نكوت بقي
احمد : طيب اروح اشوف الريسبشن عشان اخلص حسابك معاهم
ريم : الريسبشن برضو ولا نهي ولا مين بالظبط ((يا بنت اللئيمة ))
نور : نهى ؟؟
ريم : اها نهى
احمد: مالها نهى يا ريم
ريم : يا ابني هي قلقانة عليك اكتر مني هههههههههه
احمد: وانا مالي ... مليش صالح بيها
ريم : بدها تعرف كل اشي عنك هههههههههههههه
نور : ازاي يعني ((حبه طماطم هتنفجر))
ريم : بتسأل اسئلة غريبة وعجيبة ....
نور : زي اية ؟
ريم : مش متذكرة
احمد: والله انت هبلة ... انتي ولا هيا .... انا نازل
نور : احمد بسررعة و ما تتأخرش .. مش توقف تحكي ساعة (( وبصت في الساعه))
احمد : هههههههههه لا مش رح اوقف مع نهى تقلقيش
نور : هههههههههه طيب كويس انت عرفت الي اقصدة
احمد : مبدأي بالحياة يا بنتي ... القطها وهيا طايرة
نور: ماشي ياعم
احمد : يالله انا نازل
احمد رايح عالاسنصير عشان ينزل يشوف الحساب ....... شاف نهى
اممممممممممممممممممممممممممممم
طنش وضل ماشي ههههههههههههههه
المهم خلص حساب المستشفى و الحساباات كلها وجاب سيارة ورجعو عالفندق
وبكرة مسافرين
امممممممممممممممممممممممممممم
ياترى ممكن يحصل شيء قبل ما يسافروا؟
ياا ترى في احداث وهما على الطريق ؟
دا الي هنعرفه في الحلقة الي جاية
| |
|
| |
joory ::.كريزى مشارك.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 111 نقاط : 140 التقييم : 1 تاريخ التسجيل : 10/09/2009 العمل/الترفيه : منتدي شباب كريزى المزاج : رايقه على الاخر
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الإثنين أكتوبر 12, 2009 9:20 pm | |
| الحلقة 27
طلع احمد و نور والمكسورة ريم علي اودهوم وهنا دار حوار
بين مين ومين ؟؟؟ اممممممممممم
بين ريم ونور
ريم : نور انا عايزة اسالك علي حاجه
نور: نعم يا ريم
ريم : انتي ايه رأيك في أحمد
نور : احمد ( ولحظة من التفكير العميق ) مالو ؟؟
ريم : مالك ... ليه اتغير لونك
نور : لا عادي
ريم : ... طيب :s
نور: ممكن تنامي عشان الصبح نطلع بدري
ريم : اها دا انا هموت وانام
نور : وانا كمان تصدقي ... نفسي انام 50 ساعة من التعب
ريم: اها باين
نور: باين عليا هههههههههههههههه
ريم : اها
نور : طيب يالله ننام
ريم : اوكي يالله
وطفو النور.... وبعد 5 دقائق ....... رن تلفون نوووووور
صحيت ريم ومسكت التلفون
ريم: الوووووو ... ايوة احمد
احمد : ايوه يا حبيبتي عامله ايه
ريم : حبيبتك ؟
احمد : اه يا نور اول مره تسمعيها منى دلوقتى .. هههههههه ؟
ريم: بس انا مش نور يا استاذ احمد
احمد: ريم
ريم : اها زفت يا احمد
احمد : مالك ياريم فى ايه انتي
ريم : لا ابدامفش ... ثواني اصحيلك حبيبتك تتكلم معاها معها
احمد : امممممممممممم طيب شوفي يا ريم
ريم: نعم
احمد : شوفي يا ماما ... انا لو فكرت احب حد ..... لو فكرت هه .... مش هلاقى احسن من نور عشان احبها
ريم : اشمعنا يعني.... مفيش غيرها
احمد : لاابدا .. بس انا عارف نور كويس... وعارف عنها كل صغيرة وكبيرة ريم: اها مهوة واضح من كلامك
احمد: يا بنتي انا معرفتش عنك حاجه
ريم : طيب مش مشكلة
وفجأة
تصحى نوور وتسمع بقية كلام احمد و ريم
اللي هوووووووووووووووو :$
احمد : طيب انا مش عايزك تزعلى يا ريم ... ما انتي عارفة اني انا بحبك ريم : وانا كمان بحبك
احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط
ريم: شعور رقيق منك يا احمد بس للاسف في وقت متأخر
احمد : ايه تقصدي بوقت متأخر
ريم : ايوة يعني ..... انا حتى لو بحبك مش هقدر اكمل معك عشان نوووور
احمد: ا يا دزمة انتي انا بحب نوراصلا يا ريم
ريم : شوف احمد مش هتكلم معاك دلوقت ... خليها للظروف
احمد: اوكي سلام
ريم : احمد
احمد: نعم يا ريم
ريم: لا ابدا مفيش
طبعا نور سمعت الحوار بين احمد وريم وكانت ردة فعلها انها عملت نفسها لسة نايمة عادي وقالت
تستنى عشان تفهم وتشوف احمد هيقلها اية!
وتاني يوم الصبح قدام الباص
احمد واقف مستني ريم ونور
طبعا محدش فيهم لسة وصل ... والباص فاضل عليه 10 دقائق و يتوكل على الله
واحمد يرن على تلفون نور وهيا مبتردش .... بتكانسل
ووصلت نور وريم
احمد رايح يحكي مع نور وريم
احمد : خبر ايه يا نور .. ليه مش بتردى على الموبيل نور : ماليش مزاج
احمد : ماليش مزاج ؟؟؟؟؟؟طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني اتكلمت معاكي
نور : اها من ناحية انتا غلطان فانت غلطان في حوارات كتير ... وبقلك اييه ......
احمد : تقوليلي ايةو ... فى ايه يا دزمة انتي عالصبح ..... الناس بتصحى بتقول صباح الخير
نور: لا انا صاحية اقول صباح الزفت
ريم : نور مالك بس؟
نور: لا مفيش يا ريم
ريم : طيب يالله نركب ... عايزة اقعد هنا عشان رجلي
نور: لا انا رأيي انك تقعدي جنب احمد ... و كمان عشان الظروف تبقي مناسبه ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يا بنتتي ؟
نور : لا ما تشغليش بالك
احمد :يالله ياريم عشان اركبك ... نور مش عارف مالها عالصبح
نور: استاذ احمد ملكش دعوه بيا لحد ما نوصل القاهره ..... و كل واحد بشوف حالو هناك
احمد : طيب يا نور ... انا مش هعبرك .... بس خليكي فاكرة (( والله الولاد دول غلابة علطول ))
ريم: هوة يا احمد انتا زعلتها في حاجه
نور : مين دا الي يزعلني محدش يقدر يزعلني
احمد : يوووووووووووه ... حركات العيال الصغيره دي انا مبحبهاش .... انا طالع
وطلّع احمد ريم........ وطلع ركب وبينو وبين نووور 3 كراسي
المفاجأة انه نور لما قالت الظروف مناسبة .... ريم فهمت انه نور سمعت الحكايه مبارح وقالت فرصه عشان اعرف اوصل اللى عايزاه.... ها ها ها
وركب احمد قدام
بدأ احمد يفكر بالموضوع ويشوف اية الي حصل عشان تتغير نور للدرجه دى
وبدأت ريم تفكرازاي تخلي نور واحمد يكرهو بعض
وفكرت ريم بعد ما عملت خطه بنت لاذينا عشان تكرههم ف بعض هتبدأ بنور
يا ترى ريم ناوية تعمل ايه ؟؟؟؟؟
ويا ترى احمد ناوي يعمل ايه؟؟؟
ويا ترى نوور ناوية تعمل ايه ؟؟؟
| |
|
| |
joory ::.كريزى مشارك.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 111 نقاط : 140 التقييم : 1 تاريخ التسجيل : 10/09/2009 العمل/الترفيه : منتدي شباب كريزى المزاج : رايقه على الاخر
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الإثنين أكتوبر 12, 2009 9:24 pm | |
| الثامنه والعشرين
وصلنا المرة الى فاتت ان ريم كانت بتظبط امورها علشان توصل للي هيا عايزااه
نشوف مع بعض ايه الى هيحصل
ركبت نور جمب ريم في الاول علشان رجل ريم المكسورة
وركب احمد قدام
بدأ احمد يفكر في الموضوع ويشوف ايه الى حصل علشان نور يبقي اسلوبها كدا
وبدأت ريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض
وبدأت ريم بعد معملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور
ريم : مالك يا نور مضايقه ليه
نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية
ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني
نور : وبعدين بقي يا ريم
ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه
نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم علشان خاطر ربنا
ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي
نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكورسي مع حد تاني ومش قاعد جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد
ريم : لا لا لا خلاص خليكي
نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء
ريم : حاضر
وسكتت فجأه كده ومسكت الموبيل
بعتت رساله لااحمد
مضمون الرساله
احمد : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا
المهم رن موبيل احمد برساله النغمة احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور فتح الرساله لاقها من ريم ومكتوب فييها الكلام الي فاتت
راح قايم
وراح ناحيه نور
احمد : ايه يابنتي مالك
نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكشي دعوة بيااا
احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوب دا
نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفشي معاك غير الاسلوب دا
احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويل ههههههههه
نور : دمك تقيل بصرااحة
احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه
نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس
احمد : اممممممممم اوكي
وجع احمد قعد مكانوا تاني
وبدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرت في مسدج
اممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممم هتكتب ايه في المسج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجايةة انتظرونااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
| |
|
| |
joory ::.كريزى مشارك.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 111 نقاط : 140 التقييم : 1 تاريخ التسجيل : 10/09/2009 العمل/الترفيه : منتدي شباب كريزى المزاج : رايقه على الاخر
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الإثنين أكتوبر 12, 2009 9:29 pm | |
| الحلقة التاسعه والعشرووون
وقفنا المرة الى فاتتت
بدأت نور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرت في مسدج
ياتري كتبت ايه في المسدج
مسكت الموبيل وقعدت تفكررر
اكتبلة ايه
المهم بعتت المسدج
وكتبتلوا انا اسف
المهم احمد شاف المسدج وبصلها ورجع تاني يبص قدامه تاني
وفكر يوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش
فقال يقعد ويستني الظروف هتعمل ايه
وبعد لحظاات
قامت نور جمب احمد وقالته
نور : احمد
احمد : نعم
نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح
احمد : بجد يا نور
نور : اها بجد
احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعه مكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي
نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كدا طبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير
احمد : لا لا لا استني انتي فهمتي غلط خالص
نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتشي عارفه الصح من الغلط
احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله
نور : احمد بطل تهريج لو سمحت وفهمني في ايه
احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيس ومعانا ناس
نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي
احمد : لا ممكن تقعدي بقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه
نور : انت بتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل
احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلشي ههههههههههههه
نور : والله انت رخممممم مووووووووووت
احمد : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل
نور : حاضرر :@@::@@:@@:@@@
احمد : ههههههههه والله البنات دي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة
***************************************
راحت نور علشان توقع ريم في الكلام
نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي
ريم : الحمد لله كويسة
نور : طيب
ريم : بس انتي رجعتي لمودك تاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة
نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس
ريم : اقصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح معايا
نور : اها
ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولك حاجه مصحلتشي
نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي
ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبيك
فانا رديت عليه
فقالي ايوه يا حبيبتي
مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك
نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي
ريم : ايوة كنت قولت الوو
نور : اها ممكن يكون مش ركز في الصوت بس
ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور
نور : اتفضلي
ريم : هوه انتي بتحبي احمد ؟
نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه
ريم : ههههههههههههههههه هوه انتي بتحبي احمد
وفجأة
وفي ولهة من الوقت
سمع الجميع صوووووووووووت كداا
ياتري صوووت مييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صووووووووووت السواق الريست يا جماعه هنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين
نور فرحت اوي ههههههههههههه انها مريحتش ريم ههههههههههههههههههه
نزل الجميع علي الطريق قدام فندق علشان يشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني
وقامت قالتها ثواني هسأل احمد علي حاجة
ريم : اوكي
راحت نور لاحمد
نور : احمد
احمد : نعم
نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنت عارف ان مين الى معاك
احمد : كنت عارف انها ريم
نور : كنت عارف انها ريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟
احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساس انتي
نور : وبعدين
احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني ؟؟؟؟؟
نور : انك ايه ؟
احمد : اني كنت عايزك انتي
نور : طيب وليه مش خليتها تصحيني
احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر
نور : تقلقني :@
احمد : اها هههههههههههههه
نور : والنعمة انت رخم
احمد : من بعض ما عندكم
نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها
احمد : لا استني نفضلها بقي وتعال نتغدي مع بعض
نور : هتغديني ايه طيب
احمد : ههههههههههه في سندوتشات فول وطعمية هنا جنان ههههههههههه
نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم
احمد : طيب هتتغدوا ايه
نور : مش عارفه
احمد : طيب تعالي بس ندخل جوه ونشوف عندهم اكل ايه
نور : طيب اوكي يلا
***************************************
ريم قاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلها فكرررررررررررررررررررررررررررة
ياتري هنعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هتعمل حاجه ظريفة اوي
داالى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية
| |
|
| |
joory ::.كريزى مشارك.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 111 نقاط : 140 التقييم : 1 تاريخ التسجيل : 10/09/2009 العمل/الترفيه : منتدي شباب كريزى المزاج : رايقه على الاخر
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الإثنين أكتوبر 12, 2009 9:36 pm | |
| | |
|
| |
joory ::.كريزى مشارك.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 111 نقاط : 140 التقييم : 1 تاريخ التسجيل : 10/09/2009 العمل/الترفيه : منتدي شباب كريزى المزاج : رايقه على الاخر
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الإثنين أكتوبر 12, 2009 9:43 pm | |
| الحلقه الحادية والثلاثون
وقفنا المرة الي فاتت
وينتهي الريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة
الصمت يسوووووووووووود الاتوبيس ياتري في ايه
ريم مضايقه اوي من الى حصل ومن احمد ومن نور ومش طايقه نفسها ففضلت السكوت
نور بتفكر في احمد يااتري هوه كمان بيحبها ولا مجرد اعجاب ولا مجرد واحد بيتسلي وياتري هي
اخطأت الاختيار ولا ايه بالظبط
احمد بقي ودا مشكلته مشكلة عمال يفكر يعرف نور انو بيحبها ازاي ؟؟
والاتوبيس ماشي في الطريق والسواق هينام وشكلوا هيقلب الاتبويس بيهم وهيموتوا ونخلص
منهم كلهم باذن الله
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههه
**********************************
وبعد مرور سبع ساعات تقريبا ومحدش يسألني ليه سبع ساعات علشان هي جت في دماغي
كدا
السواق : حمداالله علي السلامة يا جماعة
وصلنا الحمد لله
وصل الرجل ووصل الناس
ونزلت الناس من الاتوبيس
ونزل احمد نور وريم ووقفوا تاكسي
ريم : ميرسي يااحمد معلش تعبتك معايا
احمد : انتي بتقولي ايه يا هبلة احنا اخوات
ريم : تسلم يارب يااحمد
احمد : يارب يختي يارب هههههههههههههه
احمد : نور هتروحي فين دلوقتي
نور : هرجع تاني شرم هههههههههههههههه
احمد : طيب استني نروح ريم ونرجع سوا هههههههههههه
ريم : ههههههههههههههه ماشي انا هركب وامشي يا غلسين
نور : هروح طبعا يااحمد مرهقة جدا ومحتاجه اني اريح
احمد : طيب بعد متوصلوا اتصلوا بيا طمنوني عليكوا
ريم : وانت هتروح فين يااحمد
احمد : هروح اخد شوية حاجات من البيت وهنزل البلد
نور : انت هتنزل البلد ؟
احمد : اها
نور : طيب هشوفك امته تاني
ريم : خليه ياستي قاعد في بلدهم اكرمله ههههههههههههه
احمد : خليكي في حالك يا غلسه انتي :@
ريم : انا غلسه يااحمد
احمد : بصرااحة اها
نور : عندوا حق بصراحه يا ريم
ريم : ماشي ماشي ربنا يسمحكوا
يلا علشان تروحوا ووقف احمد تاكسي وركب نور وقالها انا هوصل لريم لحد البيت
نور : لا هاجي معاكوا انا بيتي مش بعيد عن ريم
احمد : هههههههههههه ولا بعيد هههههههههههه
نور : يلا مش مهم توقف تاكسيات تاني
*****************************
السواق : علي فين يا انسة
ريم : المعادي يا اسطي
السواق : هي المعادي دي شارع يعني راحة فين في المعادي
احمد : ايه يعم انت في ايه مش في راجل واقف المفروض تتكلم معاه ولا انت ابن دزمه معترفشي
في الاصول
السواق : اللهم طولك يا روح بلاش غلط يا بليدنا انت
نور : خلاص انتو هتتخانقوا
السواق : لا يا ستي اتفضلوا اركبوا مهو يوم مش معدي باين عليه من اوله
احمد : تصدق بالله يا اسطي
السواق : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
احمد : انت متنفعشي سواق اخرك سبااك مش عارف دا احساسي من ناحيتك
السواق : والله يا اخينا انا مش مستريحلك مش عارف ليه
احمد : يعم هوه انا جاي اتجوز اختك :S هتقولي مستريحلك ولا مش مستريحلك ايه الناس دي
السواق : يعم متبطل غلط مش عايز اطول لساني عليك
احمد : تطووول ايه انت عبيط يعم انت ولا شكلك كدا
ريم : خلاصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص انتوا بتتخانقوا
السواق : والله مانا مركبكوا
احمد : احسن يعني هنركب التروماي هههههههههههههههه يلا يعم شوف انت رايح فين
******************************
ومشي سواق التاكسي
واحمد واقف واحد تاني بس شاب كدا وباين عليه لذيذ
السواق : علي فين يا فندم
احمد : المعادي يا باشا
السواق : اتفضل ياباشا
ونزل فتح شنطه العربية ودخل الشنط وركبهم ومشي
السواق : علي فين بالظبط في المعادي يا استاذ
احمد : شارع بغداد عمارة 32
السواق : اوك
وبعد خمس دقايق تقريباا
وصلوا
ريم بتتكلم في التليفون
ريم : ايوه يا ماما
مامتها : ايوه يا ريم
ريم : انا تحت العمارة ورجلي مكسورة
مامتها : مكسورة ؟؟
ريم : اها
مامتها : طيب انا هنزلك حالا
ريم : اوكي بس بسرعه
ثواني معلش ماما نازلة دلوقتي
السواق ولا يهمك يا فندم
احمد : علي فكرة انت زوق يعني
السواق : ربنا يخليك
ونزلت مامة ريم
مامة ريم : مالك يا ريم
احمد : هوه دا وقت مالك يا ريم هههههههههههههه
ريم : بس يااحمد هههههههههههههههههههه
احمد : حادر
ريم : يلا نزلوني
نزلت ريم وخرج الراجل شنطها
احمد : ثواني معلش هطلعها وانزلك
السواق : ولا يهمك انا معاك
طلع احمد مسند ريم ومامتها معاه
ونور في العربية ولا نطقت بحرف واحد
المهم طلعت ريم ونزل احمد
احمد : يلا بينا يا باشاا
السواق : علي فين ياباشا
احمد : لا مش بعيد الشارع الجاي دا وبعد كدا هتوديني الحدايق
السواق : اوكي
وسكون لحظات كدا
وبعدين نور تتكلم
نور : احمد انزل ثواني عايزاك
احمد : اوكي حاضر
نزلوا الاتنين شال معاها الشنط
لحد موصلها لجوه العمارة
احمد : خليكي معايا في الفون
نور : لا انت رخم اصلا
احمد : ليه بس ؟
نور : عمال تهزر مع ريم ومع مامتها
احمد : يا هبلة ريم دي اختي ومامتها مامتي
نور: بس بردوا
احمد : طيب خلاص متزعليش كدا
نور : هتقعد قد ايه في البلد
احمد : قد ايه ههههههههههههههههههههه دا اصلا فاضل علي الدراسة 19 يوم ههههههههههههههههههههه
نور : يعني هتقعد ال 19 يوم في البلد يااحمد
احمد : لا طبعا هقعد 18 بس ههههههههههههههههههههههههه
نور : بتكلم بجد بئي متبقاش رخمممممم
احمد : طيب هقولك هوه اسبوع واحد بس علشان ابويا ميزعلشي
نور : طيب ابقي طمني عليك
احمد : وانتي كمان هتوحشيني والله
نور : ايه
احمد : الراجل واقف بره هههههههههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههههههههههههههه طيب ابقي كلمني اول متوصل البيت
احمد : حاضر
نور : يلا لا اله اله الله
احمد : سيدنا محمد رسول الله
خرج احمد للراجل
احمد : معلش يا باشا اتأخرت عليك
السواق : ولا يهمك ياباشا
احمد : تسلم يارب
ومشيوا واحمد قالوا علي العنوان وووصل احمد بالسلامةةةةةةةةةةةةةةةة
احمد : اتفضل معانا ياباشا
السواق : الله يخليك علشان شغلي بس
احمد : ماشي ياباشا
مشي السواق واحمد طالع علي الشقه
حب يتكلم في التليفون
ياتري هيكلم مين ؟؟؟
اكيد نووووووووووووووووور
المهم اتصل بيها
احمد : وحشتني
نور : بس يا مجنون
احمد : مجنون ليه ؟ هههههههههههههههههههههه
نور : بس بئي يااحمد
احمد : طيب خلاص انا وصلت اهوه وطالع علي السلم
نور : حمدالله علي السلامة
احمد : عايز اقولك علي حاجة
نور : قول
احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد
وسكت
نور : ها يابني
احمد : ,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
________________________________________________
__________________________________________________
دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية :$
انتظرونا | |
|
| |
joory ::.كريزى مشارك.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 111 نقاط : 140 التقييم : 1 تاريخ التسجيل : 10/09/2009 العمل/الترفيه : منتدي شباب كريزى المزاج : رايقه على الاخر
| |
| |
Mr.memoO ::.المدير العام.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 812 نقاط : 1495 التقييم : 2 تاريخ التسجيل : 11/05/2009 العمل/الترفيه : دردشه وفوتو شوب المزاج : مصراوى وافتخر واللى مش عاجبه ينحر ويكتب على قبره متقهر
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الإثنين أكتوبر 12, 2009 10:01 pm | |
| بجد تسلم ايدك على القصه الجميله دى بجد تستحقى كل الشكر منا بجد جميله جدا انا قريتها بجد مشوقه اكتر تسلم ايدك بجد تستحق التثبيت والشكر من كل الاعضاء _______________________________ تقبل مرورى
| |
|
| |
صمت الحنين ::.كريزى شغال نار.::
الجنس : الابراج : عدد المساهمات : 166 نقاط : 195 التقييم : 0 تاريخ التسجيل : 11/09/2009 العمل/الترفيه : منتدى شباب كريزى المزاج : ممكن عصير فرش
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الثلاثاء أكتوبر 13, 2009 1:19 am | |
| بجد تسلم ايدك على القصه الجميله دى بجد انا قريتها حلوةةةةة مووووووووت ولذيذه جدا وفيها حب جديد بشكل جديد وفيها غيره تسلم ايدك بجد يلا عايزين الحلقه الاخيره
| |
|
| |
~*¤ô§ô¤*~ dody ~*¤ô§ô¤*~ ::.كريزى مشارك.::
الجنس : عدد المساهمات : 104 نقاط : 142 التقييم : 0 تاريخ التسجيل : 16/05/2009
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الثلاثاء أكتوبر 13, 2009 3:20 pm | |
| | |
|
| |
MR\KOOOL ::.نائب المدير العام.::
الجنس : عدد المساهمات : 238 نقاط : 428 التقييم : 1 تاريخ التسجيل : 03/09/2009 المزاج : فكك مني
| موضوع: رد: يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل الأربعاء أكتوبر 14, 2009 2:24 pm | |
| ناااايس توبيك وتسلم ايدك ياجميل | |
|
| |
| يوميات " احمد & ونور " قصة حب بين الصعيدى الاصيل | |
|